fredag 4. desember 2009

I wanna do bad things with you.

Jaja, hva er vel julebord uansett? Det blir nok langdrygt og håpløst kjedelig og.... aldeles fantastisk! *sukk* Selv skal jeg bare sitte hjemme på gulvet og sortere linser i den ene kurven, og aske i den andre..
 (og hvem vet? Kanskje kommer prinsen ridende forbi huset mitt og lurer på om det er jeg som har mistet en liten gullforgylt sko..? Isåfall skal jeg svare ja. Og så skal vi ri inn i horisonten på hver vår hvite hest. Siden lever vi lykkelig alle våre dager...
)


Det er fredag, og dagen for julebord. Men kun for dem som ikke hoster og fryser og fortsatt har litt influensa igjen i kroppen. Hvordan takler man en slik skjebne da? Etter litt overveielse frem og tilbake valgte jeg å ta den voksne avgjørelsen om å ha det hyggelig likevel. Så mens mine flotte kollegaer is having a bless på Gamle Salten, holder Sookie og Bill meg med selskap. Vi arrangerer et aldri så lite True blood-maraton. Hva skal man med ribbe og nisse og rødvin og surkål da..?


(Hadde det vært opp til meg, ville jeg naturligvis valgt et annet stillbilde for denne youtube-videoen. Uansett, enjoy!)


I wanna do bad things with you!

Ingen kommentarer: