tirsdag 1. desember 2009

En sølvfarget frontrutebeskyttende sak bak luke nummer 1.

Denne første dagen i desember i år har jeg så langt fylt med fred og fordragelighet. Og snytepapir, halstabletter, havresaft og té med honning. (Jeg glemte visst å banke tre ganger i bordet etter gjentatte ganger å ha påstått for mine kollegaer at "Neida, jeg blir aaaaaldri syk. Influensa..? Pøh!") Jaja, nå lar jeg ibux, nesespray og tamiflu gjøre jobben sin, så kan jeg kose meg med andre ting.

Som for eksempel å begynne og skrive litt. Jeg har en plan om å skrive ned hyggelige ting jeg opplever hver dag frem til jul.

Og idag føles som en fin dag å starte dette prosjektet på; Så... av hyggelige opplevelser vil jeg idag spesielt trekke frem adventspakkekalenderen min mor har laget til meg. Jeg tenker at jeg er fryktelig bortskjemt, og hun sier "Når jeg får barnebarn slutter jeg å lage kalender til deg." (Jeg velger å ikke la det stresse meg.) Idag fikk jeg en slik sølv/alluminiumsfarget frontrutebeskyttende sak til bilen min. Tenk at min mor har kjøpt og pakket inn dette. Til meg! Så snart jeg er feber- og hostefri skal jeg ut å prøve dette nye hjelpemiddelet, som forhåpentligvis vil gjøre det å koste av bilen etter plutselig snøfall iløpet av natten, til en mye enklere og langt hyggeligere affære.

(For ordens skyld: Bildet under er bare et illustrasjonsfoto. Jeg har stjålet det helt selv fra et nettsted. Det var altså ikke til hensikt å skryte på seg en nyere bil enn Subaru Justy 88-modellen jeg er den heldige eier av. )


1 kommentar:

a banan sa...

for å være egoistisk et øyeblikk så kan jeg jo si at det var bra for meg at du har fått sykdom i kroppen for da har du tatt opp bloggingen igjen!! :)

det jeg egentlig skulle si var:
hvis du først skulle skryte på deg en bil, så ville du forhåpentligvis valgt en kulere!!